Monday, March 31, 2008

內心思緒超級大混亂…

3月31日, 下雨天…心情…無好過,跟天一樣的下著雨,內心思緒超級大混亂…
星期六晚同一個認識咗成年幾嘅Net Friend出咗尖沙咀Rich Bar玩,死囉,發覺自己有D鐘意咗佢,其他人點睇我唔理,我只知道佢係一個好女仔,只不過係貪玩咗D,示愛??不過失敗咗……其實咁樣都好,如果唔係嘅話,就係我對阿Kim不忠咖嘞…點都好啦,思緒再一次大混亂中……好唔開心…
星期日,一早睇埋海猿先訓.,都唔知點解一路睇,一路喊,完全停唔到,唉……都唔知有乜咁感動……
我想死,但係要死得有價值,海猿……好touch….好感動,原來……我真係想死,無錯,係而家,但係我想死前可以係為咗救人而死…心足矣……

No comments: