Wednesday, March 26, 2008

你係唔係變態咖,咁樣嚟虐待自己都又嘅?

3月26日, 下雨天…心情…無好過,跟天一樣的下著雨,依然仲好掛住您同仔仔…
記得Simee姐同我講過一句說話:”你係唔係變態咖,咁樣嚟虐待自己都又嘅?”可能係啦,但係要我去忘記同您一齊開心嘅日子,我真係做唔到,我情願日日不停咁以淚水洗面,都唔可以失去對您嘅愛同思念,因為我真係太愛您,我唔容許有第二個女仔出現去代替您,所以我亦唔容許自己有一時三刻唔去諗起您,呢種感覺痛苦嗎?好痛,真的好痛,但係我甘願去承受,因為我相信有一日您會感受到我對您嘅愛係有多深……
君兒呀,多謝妳呀,我知一定係妳送咗個夢俾我嘅啫,雖然個夢個background唔多好,又見唔到妳家姐,但係都聽到佢把聲吖,都好好咖嘞,hehe,今晚我想貪心D,可以見到佢,同埋復合呀,幫我呀,我想同妳家姐喺返埋一齊呀,我應承妳,我一定會對佢好好咖,我唔會好似佢以前個”賤渣”咁,因為第三者而唔要妳家姐咖,我一定會同佢一生一世……如果要我為呢段感情去定一個期限,我希望係一萬年……

No comments: